RESOURCE BLOG za HK#1
>


Free Website Counters

PLUS 140,TISUCA!!!! posjeta on HK#1 (and counting)

pet - 27.05.2005

TJEDAN SVIBNJA 23-27 U MARKETU U SLIKAMA

Slika na MojBlogu


TJEDAN SVIBNJA 23-27 U MARKETU U SLIKAMA.........
Jedan dobar tjedan za BULLS-ove u MArketu (osobito za NASDAQ) u slikama!!!

objavio , 27. svibanj 2005 23:19:00 | link | (3) komentari


Optionmaster,ne mogu a da ne pohvalim tvoj trud i energiju koju daješ u ovaj blog...svaka čast majstore. Šarajući internetom naišao sam na opciju RAEFZ.X koja je u petak imala nevjerovatni rast od 720%,dok je dionica RAE imala pad od 1,02%. Molim te ako može tvoj komentar na ovo...ako nije kojim slučajem greška na yahoo. pozdrav
komentirao dragan (Neregistriran) (Neregistriran), 29. svibanj 2005 23:27:00
Optionmaster,brz odgovor...svaka čast.Ja sam na cboe stavio kvačicu na all exchange option quotes i onda mi je izbacio popis opcija,gdje se vidi RAE FZ (-E) i (-A). Ovo je samo dokaz da treba biti izuzetno oprezan kod odabira,greška se vrlo lako dogodi. hvala još jednom.pozdrav
komentirao dragan (Neregistriran) (Neregistriran), 30. svibanj 2005 15:47:00
Malo sam se informirao o patternima pa i za daytrading..."salica..cup off coffe) gore ili dolje...izbor dionica najpogodnijih po cijeni itd za daytrading,ali mi je iz primjera grafova cesto tesko identificirati tu "salicu"..nekad je obla..drugi puta spicasta...tako da mi se cini da bas nisu dane precizne upute?Naravno da taj pattern ne funkcionira isto u svim uvjetima i ne funkcionira uvijek pa je tim vise tezak za prepoznati u real time sekvenci
komentirao Felix (Neregistriran) (Neregistriran), 1. lipanj 2005 22:09:00

sub - 21.05.2005

KONTROLA PROLAZA !

Slika na MojBlogu
ZNATE ONO KAD JANICA KOSTELIC JURI NIZ PADINU U SPUSTU PA NA TV-JU VIDITE NJENO «PROLAZNO VRIJEME»? To prolazno vrijeme sluzi da mozemo usporediti brzinu prijedjenog dijela staze sa ostalim natjecateljima i tako (priblizno i na trenutak) odrediti njen poredak vi-za-vi ostalih u trci, ne?! EEE TAKO I MI TREBAMO GLEDATI «PROLAZNO VRIJEME» za nase dulje pozicije tj ja to zovem «KONTROLU PROLAZA» NASIH OPCIJA (pozicija) AKO IH TREJDAMO NA DULJE VRIJEME – kao npr. ovu poziciju u PFE (Fajzeru) – ako niste u toku pogledajte OVAJ DONJI UNOS !!

Prirodni trenutak za «kontrolu prolaznog vremena» kad opciju drzimo 2 mjeseca (tj kroz 2 ciklusa) je EXPIRACIJA PRVOG MJESECA tj DANASNJI DAN (3ci petak u May-u za nas PFE koji expirira u Junu)! Koji je cilj KONTROLE PROLAZA? Cilj kontrole je da USPOREDIMO NAS PLAN TREJDA ZA DOTICNU OPCIJU sa STVARNIM DOGADJANJEM U MARKETU tj PONASANJEM DIONICE I OPCIJE u proteklom ciklusu i da na TEMELJU TOGA ODLUCIMO DA LI SE ISPLATI OSTATI U POZICIJI ILI MOZDA POKUSATI ZAUZETI DODATNU (popravnu) POZICIJU ILI JE BOLJE SKROZ IZACI I PRE-GRUPIRATI SE ( ili u istom stock-u ili nekom sasvim drugom)! Cilj ovakve kontrole je «TO CUT THE LOSS» tj PRODAJA POZICIJE - ako je pozicija znacajno ugrozena i ima jos veremena spasiti nesto kapitala, odnosno «OSTANAK U SMJERU», ULAZ U POPRATNU POZICIJU *(za offsetanje rizika) ili cak nekad «POJACANJE POZICIJE» tj kupovina jos opcija ako smo izuzetno zadovoljni tokom i razvojem trejda!

EVO KAO PRVO IZVADA NASE ODLUKE O ZAUZIMANJU POZICIJE PFE:

20 CALL-ova za JUNE @30, sa dovoljno vremena (8 tjedana = 40 trejding dana ) kupljenih na 0.10 sto znaci $10 po opciji ili ukupno $200 za 20 call-ova plus troskovi ulaza od $40!

DANASNJE STANJE  OPCIJE ("PROLAZNO VRIJEME "na  expiraciji MAy-skih  opcija, 20.Svibnja, 2005): Opcija se  zadnje trejdala na  0.15  ($300 za 20 call-ova) sto predstavlja 50% zarade  (ne racunajuci  proviziju brokera).

FUNDAMENTALS: Nista se fundamentalno nije promijenilo u Fajzeru, ako ista konferencija onkoloskih farmaceutikala je unijela malo novog interesa za nove proizvode PFE, a interes nekih money managera (evo linka sa HK#1) je povecala volumen trejdanja PFE u prosjeku u zadnjih tjedan-dva!

TECHNICAL: Probili smo polje otpora od 27.18, ispod kojeg smo dosta dugo proboravili. Nakon expiracije zatvorili smo se na 28.58 sto je predstavljalo i mali pad od 14 centi od najvise tocke (28.72) postignute na zatvaranju u Cetvrtak.. Sada smo u gornjoj polovini izmedju 28 i 29 i PENETRACIJA KROZ 29.2 U SLIJEDECEM TJEDNU BI NAM DALA REALNIJE SANSE ZA ULAZAK IN THE MONEY PRIJE ISTEKA OPCIJE 17 Juna! Cak ako i ne uspijemo uci ITM, moci cemo IZACI IZ POZICIJE SA VRLO DOBROM ZARADOM AKO probijemo 29.2-4 i dodjemo do 29.5 – 29.7 do kraja MAY-a! U tom slucaju opcija bi mogla vrijediti 0.50 – 0.60 (ovisno o brzini za koju dionica dodje do tih vrijednosti) sto bi bilo zacrtana tocka izlaza i zarada od 500%!

OPASNE TOCKE: Market je imao veliki uspon protekli tjedan i moguce je da malo korigira iduci, sto bi moglo PFE UNAZADITI ispod tocke od 28 i predstavljati potencijalnu opasnost za nasu cijelu projekciju napredka trejda!

POTENCIJALNA PODUPIRUCA POZICIJA: Moguc je ulaz u PFE@30 JUNE PUT, koji bi predstavljao zastitu od pada ali bi imao smisla samo ako se PFE relativno «brzo» popne do razine od 30 i ako zelimo ostati u poziciji DULJE NEGO STO JE PREDVIDJENO (tj iznad vrijednosti opcije od 0.50-0.70) kako bi uhvatili MAXIMALNU ZARADU! U tom slucaju (da bi «Zakljucali» dotadasnju zaradu call-ova) trebalo bi kupiti PUT-eve i to na strike-u 30 jer bi inace zbog blizine expiracije i relativno malog historijskog volatility-a FAJZERA, strike od 27.5 bio predalek da bi «uhvatio» eventualni pad i tako zastitio CALL@30 ako bi dionica bila na 30 tjedan-dva prije expiracije! Radi troskova zastite CALL-ova ovaj potez bi BILO TESKO FINANCIJSKI OPRAVDATI ali cemo ga zapisati kao moguc u slucaju da se situacija iznimno tako razvije!

IZLAZ ili ZASTITA POZICIJE: Nije u planu zbog male vrijednosti ulaza od $10/opciji koja ce se brzo istopiti krene li PFE protiv call-ova! Ovaj cijeli play je bio visoko spekulativne prirode iako se bazirao na solidnim procjenama!

INTERESANTNI DETALJI ZAPAZENI U PRVOJ FAZI TREJDANJA:

1.Povecanje Volumena trejdanih dionica PFE u zadnjih tjedan dana!

2. Veliki disparitet izmedju broja POTRAZNJE (bid size) i PONUDE (ask size) tokom trejdanja zadnjeg petka na expiraciji Mayskih opcija (vidi sliku)! Neuobicajeni disparitet trajao je veci dio dana kao da «netko nesto zna ili neki veci fond zauzima poziciju u call-ovima ili nastoji IZACI iz VELIKE POZICIJE VEC NAPISANIH CALL-ova (otkupom), u svakom slucaju je broj potrazivanja cijeli dan visestruko nadmasivo broj ponuda u CALLOvima@30 za June». Vjerojatno vise od puke slucajnosti! Ako je u pitanju «smart money» onda je informacija u svakom slucaju BULLISH, u suprotnom je manje vrijedna, ali bilo da se otvaraju nove call pozicije ili zatvaraju stare, u svakom slucaju to ODRAZAVA VJEROVANJE DA CE PFE ICI VISE (rasti)!








ZAKLJUCAK: OSTAJEMO U TREJDU DO DALJNJEGA BEZ IKAKVIH PROMJENA, KOREKCIJE POZICIJE, IZLASKA ILI ZAUZIMANJA hedginga (za sada)!! Target je ostao isti, projekcija uspjeha se malo popravila (oko 60%- 65%) zahvaljujuci naglom usponu Marketa ovaj zadnji tjedan!

Eto, imamo DOBRO «PROLAZNO VRIJEME» na nasem trejdu! Pratit cemo ga dalje i izvuci ili PROFIT ili POUKE! NEMA GUBITNIKA!! Pozdrav OptionMaster

objavio , 21. svibanj 2005 11:13:00 | link | (5) komentari


cudno da nema nikakvih komentara na sve ovo>?!
komentirao OptionMaster, 24. svibanj 2005 5:54:00
Po toj logici cijene bi trebala brze rasti prema gore...ali ocito je da kod opcija ovakav razvoj stvari ne dize cijenu kao kod stockova.Kako stvari stoje sa bid-ask na dionici Pfe? Pretpostavljam ne isto,jer bi cijena jace poskocila.Da li ovo znaci samo da optiontraderi ocekuju porast pfe do strikea 30 do expiracije u junu,dok ih na short strani ima malo jer kao sto si nas naucio "ivo" bi profitirao na padu cijene...tako da ovo generalno znaci da se ocekuje veci porast pfe do exp.Zanimljivo je primjetiti da ovdje promjena odnosa ponuda/potraznja ne utjece na cijenu opcije,kao kod dionica... ili se tu "kuha" jos nekaj?
komentirao Posjetitelj (Neregistriran) (Neregistriran), 25. svibanj 2005 23:34:00
...Odnosno hoces reci da ce svi koji sada zele kupiti Pfe "tvoju" opciju nece to moci lako ostvariti,pogotovo po toj cijeni 0.10 pa cak ni po 0.15?
komentirao Felix (Neregistriran) (Neregistriran), 25. svibanj 2005 23:38:00
Ne, cijene ne rastu prema "gore", kako pises, kod opcija samo zato sto ima puno vise offera ili bid-ova.. to ima neki mali utjecaj ali kao sto znas najveci uticaj na pomak opcije ima POMAK U DIONICI! U tome i je problem kod trejdanja opcija sto moze postojati ovakav disparity kao gore a da MM i ostali sudionici ne mogu uciniti NISTA bitno glede cijene iako bi se ovakva situacija kod dionica dala ITEKAKO dobro iskoristiti da se pomakne cijena dionice! Ne mislim reci da to nece moci ostvariti jer da hoce kupiti/prodati na Market, to bi im sistem vec omogucio! Sve sto ovakva situacija pokazuje je da je postaojao (u datom danu) znacajno veci broj zainteresiranih za KUPNJU tog strike-a u odnosu na PRODAJU - i to je sve sto mozemo zbiljam sa sigurnoscu zakljuciti.. Ostalo su nagadjanja (to da je iza tih velikih narudzbi neki "veci player" koji nesto sluti, zna ili nagadja, da je to neki veci fond koji hoce izaci iz call-ova ili uci u njih i sl)! To je nacin da se "cita izmedju redova" jer se nema uvida u book (kao MM-eri)!
komentirao OptionMaster, 26. svibanj 2005 20:01:00
...
komentirao Posjetitelj (Neregistriran) (Neregistriran), 30. svibanj 2005 1:03:00

sri - 18.05.2005

OVO DANAS JE BIO SKOLSKI PRIMJER LAGANOG DAYTRADING OPPORTUNITY-a ZA OPTION TREJDERE!!!

Slika na MojBlogu
MORAO SAM VAM OVO POSEBNO PODVUCI IZ DANASNJEG UNOSA U MARKETU!! Evo izvoda o danasnjem DAYTRADING opportunity-u (koji je vas OptnMstr iskoristio) a koji se nadam da ce te i vi jednom "prepoznati" kad sakupite dovoljno iskustva !!!

Bilo da vjerujete da ce uslijediti USPON ili PAD Marketa ili ulazite u takozvani SPREAD (o kojem cemo kasnije) tj pokrivate obadvije strane Marketa, u svakom slucaju ono sto zelite za «mirni ulaz u poziciju» je PERIOD sa SMANJENIM VOLATILITYEM ali ne MRTVI DAN u POTPUNO MRTVOM MARKETU – u kojem veci pomak nije vidjen vec mjesecima, NEGO BAS U OVAKVOM MARKETU KAKAV SMO IMALI ZADNJIH PAR TJEDANA sa pokretima od po 100 pointa na bilo koju stranu u danima kad se volatility vrati! CILJ JE KUPITI OPCIJE kad je cijena manja (smanjen volatility) a onda docekati veci pomak kasnije, kad ste vec u poziciji!. Da ste to danas ucinili (usli u poziciju prije pomaka u pola 12, dakle bilo je dobrih 5 sati vremena od otvaranja Marketa - gdjegod da zivite) vec kroz nekoliko sati docekali bi pomak od +80 pointa sto je bio zapravo totalni pomak od oko 120 Dow_J pointa ako se uzme u obzir dno dana (-40) sa kojeg je index krenuo!

Ako ste «tijesno pozicionirani» tj imate opciju koja je AT-THE-MONEY i to 3-4 dana prije expiracije, itekako bi osjetili ovaj pomak i mogli bi DAYTREYDATI OPCIJU tj uci i izaci u istom danu! Pogledajte DIA May @102.00 call (koji prati DOW_J index ) pa cete vidjeti da mu je danasnji raspon bio od 0.80 do 1.55 sto znaci da ste mogli kupiti 10 call-ova za $800 ujutro i prodati ih za $1,550 na zatvaranju! Profit od $750 (minus broker’s fees), pa cak da ste i “fulali” najbolje tocke i zaradili koju stotinu manje, jos uvijek dobar rezultat za jedan dan, slazete se? Kako znati da treba uci u CALL-ove? Pa kad dodje los PPI ujutro (losa vijest) a Market ostane “na nogama” tj padne jedva 30-40 pointa, i ostane tako dulje vrijeme, jasno vam je da je Market “jak i ispod povrsine ima otpor na lose vijesti i stremi na gore”! Ne ocekujete doduse da vec isti dan Market ima uspon, ali ste spremni I na to I ako se dogodi- kao danas- onda je takav ishod samo dobar BONUS koji je u ovakvom Marketu dobro odmah iskoristiti (ako sjedite uz kompjuter k’o ja)!! Cilj je da i vi jednom prepoznate takve dane i trenutke i sami izvedete nesto slicno! Treba iskoristiti prilike jer Market je nepredvidljiv i sutra ce vec biti druga prica! Pozdrav..OptnMstr

objavio , 18. svibanj 2005 0:07:00 | link | (13) komentari


Ovakvi postovi vrijede 10000 opcija,da te citiram iz zadnjega unosa skole opcija.Samo puta 10!
komentirao Posjetitelj (Neregistriran) (Neregistriran), 18. svibanj 2005 0:21:00
ti si nindja Hard Kapitalizma.. Ja stavim unos a ti ga procitas 10 sekundi kasnije!! Mora da imas neki software koji ti dojavljuje nove unose jer je to nevjerojatno! fala na podrsci! ja sam vidio dosta ovakvih dana u Marketu pa ih sad znam vec pomalo i "nanjusiti" sto zahtijeva iskustvo!..zato vam sve to i prenosim da VI STEKNETE OSJECAJ za takve stvari!
komentirao OptionMaster, 18. svibanj 2005 0:44:00
Vidis,kao i ti prilike u marketu...ja znam "nanjusiti" tvoje nove postove.Inace se zovem Felix i razmisljam o promjeni nadimka,jer vidim da pomalo iritiram tvoje citatelje...Felix..Felix...,pa i meni je vec dosta toga Felixa u komentarima.. pa se bas i ne potpisem uvijek,barem ovdje.ha ha!Kaj se tice posta sve sam rekao gore.Inace zanimljivo je koliko volalt.utjece na cijenu opcije,a novost mi je to kaj sam pretpostavljao da ne utjece u tolikoj mjeri u tako kratkom roku(1 dan) iako je glavni generator porasta rast vrijednosti dionice...ili nije tako?Koliki je omjer u ovom primjeru(porast od 0.8-1.55) u cijeni opcije izmedu volat.i cijene dionice,odnosno koliko na cijenu(1.55)utjecu oba faktora..30%:70% i kako to izracunati...jasno pomocu B.SH.,ali koju vrijednost mozemo iscitati iz grafa kao volat.i to jos u tako kratkom odsjecku?
komentirao Posjetitelj (Neregistriran) (Neregistriran), 18. svibanj 2005 9:31:00
Inace postoji software koji ti javlja kada se odredena stranica na webu osvjezi sa novim unosima,ali ja je ne koristim,nego se orjentiram uglavnom na vrijeme iza zatvaranja marketa kad prosurfam po HK,cesto nekaj komentiram,zatim na HK2 pogledam ak ima kaj novo u vezi sa zadnjm postom,malo na S.K. I vratim se procitati odgovore ako su objavljeni...ako nisu idem spat i pogledam sljedeci dan.Nista spektakularno jer se uglavnom drzis tih termina.Pozdrav
komentirao Felix (Neregistriran) (Neregistriran), 18. svibanj 2005 9:38:00
Eto, iako se jos uvijek ne bavim aktivno dionicam ni opcijama, citajuci ovaj blog dosta sam toga naucio, a ne budi lijen i pretplatio se na "Options Trader". Mozda sam uletio nekome "ispred nosa", ali cu zato rado poslati svaki novi broj svakome tko izrazi zelju i ostavi svoj e-mail. Zahvaljujem na linku i velikom trudu.
komentirao tomica (Neregistriran) (Neregistriran), 18. svibanj 2005 14:19:00
felix ako promijenis ime, ja cu te opet poznati po tvom osebujnom stilu pracenja! nema niceg loseg u tome sto pazljivo pratis i komentiras HK (i postavljas pitanja)! bez tebe je ionako bilo dosadno.. sto se tice Volatility-a misli se na BRZU I NAGLU PROMJENU SMJERA I JACINE POMAKA U MARKETU a ne neophodno na B/Sch formulu! Hocu reci kad pisem da treba uci u vrijeme SMANJENOG VOLATILITYA znaci iskoristite dok su cijene opcija NIZE (jer im se undeline nije maknuo) pa ih kupite tada, radije nego kad se dionica pocne "micati" (gore ili dolje) i cijene opcija rasti ! Volatility je jedna rijec i za pomak u dionicama pa posto je znate mi je koristimo. Inace o historijskom i implied volatilityu i o njihovoj ulozi u odredjivanju cijene opcije pisati cemo kad do toga stignemo (da sad tu ne pretjeramo)! pozdrav..
komentirao OptionMaster, 18. svibanj 2005 23:31:00
Da li je moguće da napišeš riječnik najčešće korištenih pojmova (tipa expiracije , B/Sch,volatility ...)
komentirao Ptich (Neregistriran) (Neregistriran), 19. svibanj 2005 7:56:00
da, to sam vec davno napisao u blogu i obecao kao plan ali nazalost nikako da uhvatim vremena jer pisem unose svaki (radni) dan plus skolu trejdanja (opcija) vikendom i jos, ne zaboravite, trejdam ! ipak, kad jos malo obradimo opcije (i prodjemo vecinu novih termina) pokusati cu ih objediniti i napraviti mali rijecnik pojmova sa naglaskom na OPCIJE (uz malo dionica i Marketa ali ne toliko ekonomije jer bi mi uzelo cijelu vjecnost!).. Od tog cu morati napraviti cijeli jedan unos jer inace ne bih stigao imati jos i skolu opcija uz to.Rijecnik pojmova ce biti gotov kroz jedno mozda mjesec dana (give or take a week), kad obicno zavlada malo "mrtvilo" u MArketu i puno trejdera ode na godisnje, pa ce onda biti malo vise vremena (nadam se).. fala na podsjetniku!
komentirao OptionMaster, 19. svibanj 2005 11:28:00
Jucer(u cetvrtak) sve je islo mkao po loju.Pridrzavajuci se samo nekih od tvojih savjeta uz naravno oslonac na svakodnevni recap marketa sa HK uspjeli su fantasticni daytrade-ovi!Da navedenm samo neke od tvojih savjeta iz skole trejdanja kojih sam se pridrazvao:1.U daytrade se ne ulazi sa spreadom...jasno zasto 2.Ulaz na strike oko ATM ili malo ispod-OTM(za callove). 3.Najkrace vrijeme do excersisea...radi cijene...(tako sam uzeo opcije za May)4.Izabrati opcije sa vecim volat.,tak da su nam sanse u tako kratkom roku vece...5.Niski VIX 6.Ne biti pohlepan 6. Ne biti izlozen marketu sa vise od 20% trejderskoga kapitala 7...8..9....Da ne izgleda kao puko strebersko nabrajanje,jasni su mi razlozi zbog cega je to tako.Ukratko:ULAZ-Call na GOOG may strike 240 OTM(po 0.4)...IZLAZ(nakon cca sat vremena) ITM(po cijeni 1.3)...+225%.....ULAZ-Call na IBM may 75 OTM(po 0.65)...IZLAZ(nakon cca 90 min) u ITM (po cijeni 1.2) +84.6%.Za ulaz na IBM me ponukalo to sto se dulje vrijeme nakon otvaranja marketa nije pomaknuo,a cijela tehnologija je isla gore i sto sam mogao uci tik ispod ATM.Nezgodno je kod Investopedije kaj se u trejd moze uci iskljucivo po ASK,a prodati po BID,tako da kod jeftinih opcija "gubimo" u startu 50%...npr BID=0.05 ASK=0.1..kupimo po 0.1,a obracuna nam se market value u portfelju od 0.05 i provizija im se obracunava po broju opcija,a ne vrijednosti,pa je otezano trejdanje jeftinijim opcijama(zna se dogoditi da je provizija visa od vrijednosti opcija).Takoder sam usao i u dugorocnije trejdove,a ako zelis provjriti poslati cu ti moj login za Investopediju.Nadam se da si i ti imao velikoga uspjeha u pravom trejdanju,jer je jucerasnji dan bio savrsen.Salut
komentirao Posjetitelj (Neregistriran) (Neregistriran), 19. svibanj 2005 15:30:00
Samo kratka dopuna:Ako sve ovako funkcionira sa manje od 10% potrebnoga znanja,ali sa osloncem na tvojie iskustvo i analize marketa,onda si mogu misliti koji potencijal lezi u svemu!
komentirao Posjetitelj (Neregistriran) (Neregistriran), 19. svibanj 2005 15:36:00
Jos jedan ispravak-radilo se o 18.5 srijeda,a ne cetvrtak kao sto sam gore napisao.Radim u nocnoj pa vise i ne znam koji je dan u tjednu,a tesko razlikujem i noc od dana.Uz sve sto sam ti vec napisao(mail) mislim da ti je jasno kakav ogromni dodatni motiv imam,tim vise kaj nemam drugoga izbora!
komentirao Posjetitelj (Neregistriran) (Neregistriran), 19. svibanj 2005 15:40:00
ODUSEVLJEN SAM sto je nekom uspjelo da isproba ovo sve u praxi (meni, kao ucitelju, nije vazno je'l to bilo na Investopediji ili na flooru NYSE,) vazno je da ste neke od mojih savjeta nasli korisnima i upotrijebili i vidjeli da "rade" u dobrim uvjetima.. Na kraju krajeva sta su moji savjeti nego PRENESENO ISKUSTVO TISUCE TREJDERA PRIJE MENE koje sam i ja odnekuda cuo, procitao, vidio, naucio i "pokopcao" i samo vam to sve prenosim.. Jest da se sadrzaj malo "skuhao" u mojoj glavi i prilagodio ovom nasem Hrv. mentalitetu, situaciji, jeziku i ostalom i tom i je zapravo poanta HK-a i njegova uloga u stvaranju, okupljanju i organizaciji prve generacije Hrv amatera-trejdera!
komentirao OptionMaster, 19. svibanj 2005 19:53:00
Da samo dodam da POLAKO I SAMI UVIDJATE ZASTO SU ZADNJI TJEDNI (posebno zadnjih nekoliko dana) U ZIVOTU OPCIJE NAJINTERESANTNIJI ZA DAYTREJDANJE AKO NAIDJE VOLATILITY kao U OVOM SLUCAJU! Kao prvo Opcije su izgubile vecinu VREMENSKE PREMIJE I TREJDAJU SE NA BAZI POMAKA DIONICA vise nego kad imaju jos puno vremena do isteka! KAO DRUGO -ako su ATM - NISU DOBRO PRICE-IRANE (najcesce) za VELIKI POMAK u DIONICI sto je DOBRO ZA KUPCA OPCIJE (lose za pisca)! Na kraju zbog blizine isteka opcije su pojeftinile i lakse ih je leverigirati (kupiti puno)! Mi smo znali zvati to vrijeme RAS-KRIN-KAVANJE tj vrijeme u kojem PADAJU MASKE (krinke) SA LICA I OPCIJA OSTAJE "gola" U SVOJOJ INTRISTICKOJ (stvarnoj) VRIJEDNOSTI (jer je blizu expiracije)! U tim danima uhvatiti veci pomak dionice je OBICNO JAKO GRATIFICIRAJUCE!
komentirao OptionMaster, 19. svibanj 2005 23:24:00

pon - 09.05.2005

VAZNA VIJEST!!! --->NA OVO SAM CEKAO 8 GODINA!!!!


OD PRVOG DANA KAKO TREJDAM OPCIJE (sad vec davne 1997) PRIZELJKIVAO SAM DA KONACNO IZDAJU NEKI CASOPIS POSVECEN ISKLJUCIVO OPCIJAMA!! DA bilo je kojekakvih casopisa za trejdanje dionica, za tehnicare cak i za FUTURES-e ali NE ZA OPCIJE! ALI EVO NAKON 8 GODINA KONACNO SAM I TO DOCEKAO!!! U APRILU JE IZASAO PRVI BROJ STO SAM SAZNAO TEK JUCER KADA SAM KUPIO MATICNI CASOPIS "ACTIVE TRADER" koji je odlucio poceti izdavati OPTION TRADER i CURRENCY TRADER (ZA SVE VAS FOREX TRADERE)..
NAJVECA VIJEST ZA VAS SVE JE DA CE PRVIH 5,000 LJUDI KOJI ZATRAZE INTERNET PRETPLATU NA OVAJ ELEKTRONSKI CASOPIS (kao i na CURRENCY TRADER) DOBITI PUNU GODINU PRETPLATE FREE!!! JA SAM USPIO USKOCITI U OVAJ BROJ I NADAM SE DA CETE I VI PA SAM POZURIO DA VAM OVO DOJAVIM!! POZURITE ako ste Zainteresirani
OPTION TRADER
FREE PRETPLATA
CURRENCY TRADER

objavio , 9. svibanj 2005 3:14:00 | link | (4) komentari


Slucajno sam pogledao tvoj blog posto je na odabiru urednika. Moram ti odati priznanje za dobar blog i interesantno stivo. Ja evo pokusavam citati od pocetka sto si pisao. Mislim da je to ponekad nedostatak ovog nacina blogiranja sto zadnje napisano dolazi na prvo mjesto. Pretpostavljam da bi volio da ljudi mogu lakse pratiti tok tvojih nazovimo predavanja o trejdanju kao i ja u mom blogu.Sorry sad vidim da ima upute sa strane!!! Vidi se da sam prvi put ovdje. Uglavnom odlican blog jedina zamjerka je ta sto je malo konfuzno kad dodjes prvi put. Samo naprijed :-)) a ja cu se jos javiti i vjerovatno ce biti i pitanja posto me ova tema zanima a to ce mi biti i dio posla uskoro.
komentirao grozni, 15. svibanj 2005 10:18:00
Ne zaboravi kliknuti gore kod zvona na link za HK#1 koji je glavni blog! ovo je pomocni (resource) blog HK-a otvoren kad je glavni server bio pao!
komentirao OptionMaster, 15. svibanj 2005 10:58:00
Fala na linku...uspio sam dobiti free pretplatu...opravo ga downloadam
komentirao Posjetitelj (Neregistriran) (Neregistriran), 18. svibanj 2005 11:30:00
-NEMA NA CEMU!- Ali Nazalost koliko sam razumio dobiti prve brojeve free NE ZNACI NEOPHODNO DA STE USLI U 5,000 PRETPLATNIKA KOJI CE DOBIJATI CASOPIS FREE PUNU GODINU!! To cete vidjeti tek ako vam NASTAVE SLATI BROJEVE svaki mjesec (tj nakon par mjeseci ako nastave onda ste OK!)
komentirao OptionMaster, 18. svibanj 2005 23:20:00